Płatności

Płatności można dokonać poprzez zwykły przelew bankowy na jedno z poniższych kont:

77 1050 1025 1000 0090 7736 0262 – ING 
07 1140 2004 0000 3302 7447 3424 – mBank 

W tytule przelewu podajemy tylko kod zamówienia, inne informacje są zbędne.

Przy zakupach za pobraniem płatność jest realizowana za pośrednictwem dostarczyciela (kurier).

Bezpieczne płatności z szyfrowaniem danych metodą SSL są dostępne za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl bezpośrednio z poziomu koszyka.


Koszty wysyłki

InPost Paczkomaty, czas dostawy: 1-2 dni od zaksięgowania wpłaty - 5zł
EPStore odbiór w sklepie po przedpłacie - 0zł
EPStore płatność na miejscu - 0zł
Kurier DHL, czas dostawy: w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty - 7zł
Przesyłka kurierska pobraniowa, czas dostawy: w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia - 21zł

Wysyłka

1. Na wpłatę czekamy 5 dni, po upływie tego terminu transakcja jest kierowana do anulowania z winy kupującego.
2. Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz firm kurierskich (po ustaleniu z obsługą sklepu, istnieje możliwość wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej).
3. Towar wysyłamy najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
4. Koszt wysyłki oraz warunki znajdują się w opisie. W przypadku nietypowych, a zwłaszcza większych zamówień prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
5. Zakupy z transakcji, w których kupujący nie wypełni formularza zapłaty i dostawy będą wysyłane najtańszą(!) formą przesyłki.
6. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć nasze przesyłki jednak zdarza się, że zostają one uszkodzone w transporcie. W związku z tym, podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera bądź pracownika poczty czy nie doszło do jej uszkodzenia. Jeśli przesłany towar został trwale uszkodzony niezbędne jest sporządzenie odpowiedniego protokołu z datą odbioru przesyłki, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji. Brak tego dokumentu lub brak weryfikacji przesyłki w obecności doręczyciela automatycznie zwalnia kupującego z prawa do reklamacji. Uczulamy, aby w protokole szkody dokładnie opisać stan przesyłki. Wypełniony dokument podpisany przez kupującego oraz doręczyciela prosimy przesłać na nasz adres mailowy sklep@epstudio.pl
7. W związku z dużą ilością realizowanych zamówień, może się zdarzyć, że nasz pracownik wyśle niewłaściwy towar lub inną ilość produktów niż była określona w zamówieniu. W takich przypadkach prosimy o niezwłoczny kontakt po odebraniu przesyłki w celu ustalenia dalszych kroków naprawienia zaistniałej z naszej winy sytuacji.
8. Koszt wysyłki towarów za granicę wymaga każdorazowo indywidualnego ustalenia aktualnych cen u przewoźników - zapraszamy do kontaktu.

Zwrot

Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić kupione towary będące w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. Z oczywistych względów:  Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek wysyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Gwarancja

Każdy sprzęt mechaniczny wystawiony na naszych aukcjach posiada gwarancję producencką. W przypadku uszkodzenia objętego gwarancją sprzęt wraz z dokumentem zakupu i kartą gwarancyjną należy odesłać bezpośrednio do serwisu wskazanego przez producenta na karcie gwarancyjnej